Sbl25 Papatyali sancım hiç yoktu normal muayeneye gitmiştim sonra yatış yaptım birgün sonrada dogum yaptım sonradan geldi sancım.
Tugcec01 Sbl25 bende epidural normal istiyorum tabiki rabbim benim ve bebegım için hayırlısı neyse onu nasip etsin ve cümlemize öyle nasıp etsin sağlıkla kucaklarımıza alalım inş 🤰🏻♥️ Dikiş var demişsin demek ki açılman az oldu bildiğim kadarıyla Epidural acısız normal doğum yanlışım varsa düzeltin lütfen iğne belden yapılırken ağrı yaptımı çok ne kadar sürede doğumun gerçekleşti hastanede ne kadar süre kaldın yarın hemen çıktınmı ne kadar sürede ayaklandın kuzum 😯 çok sordum galiba 🤰🏻😂♥️
Sbl25 Tugcec01 canım açılmam gayet iyiydi cok dikişim yok zaten. Doğumum cok sürmedi. İğnenin acısını hiç hissetmedim Doktor cok hafifti galiba eli. Dogumdan sonra hiçbir sıkıntım olmadı bel ağrımda olmadı.sadece suan ebelerin bastırmasından dolayı kaburgam cok ağrıyor bi o var . Dogumun ertesi günüde cıkış yaptım.
nscaslan3437 Hayırlı olsun allah analı babalı büyümek nasip etsin bize süreci anlatır mısın cnm nisan geldi mi ciger gelistirici vuruldu mu??
Sbl25 nscaslan3437 yok canım nişan gelmedi muayenem vardı doktor acılmam oldugunu söyledi.yatış verdi hemen.
Nesoo Sbl25 hangi hastanede Doğum yaptın canım. Hangi doktora. Bende erzurumda yaşıyorum o yüzden soruyorum
Efenin-annesi Kızlar bende epidüral ile Doğum yaptım oğlum 5 yaşında gece 5 te nişan geldi hastaneye gittik 3-4 santim açılmadan sonra epidüral iğnesi vuruldu belden. hamilelikte bel ağrım çok oldu sonrasında da devam etti hala devam ediyor fakat ayrımını yapamıyorum iğneden mi oldu saat 10.30 gibi Doğum yaptım 4 tane dikişim vardı. Tamamen hissizlik olmuyor süreci hissediyorsunuz fakat çok rahat . Ertesi gün hastaneden çıktım ve hemen ayaklandım. Evimi sildim yani o kadar. Şuan 2. Çocuğuma hamileyim Allah nasip ederse bunda da epidüral yaptırmayı düşünüyorum hatta bunun için 2 hastane değiştirdim. Aradığımda epidüral var diyorlar gidiyoruz yok diyorlar dalga geçer gibi herkese hayırlı doğumlar🙏🙏
EsraOzturk Sbl25 hayırlı olsun 💐 sizin gibi güzel Doğum yapanları duyunca ben de rahatlıyorum biraz, Doğum için bana da hümeyra yı önerdiler şu ana kadar kontroller için hep devlete gittim, inşallah hümeyra hanımla ben de güzel bi Doğum yaparım 😊😊
Sbl25 EsraOzturk ben cok memnun kaldım normal doğum yapmam için elinden geleni yaptı ve cok ilgilendi.
tbnck Sbl25 Ben çok korkuyorum maşallah ne güzel darisi basima bende bisi sorabilirmiyim..dikis atılırken hissediyomusunuz sonra idrar yaparken yanma oluyo mu acı oluyo mu ne zaman düzeldi ben dikişten çok korkuyorum😂😂
Sbl25 tbnck hayır hiç hissedilmiyormuş sadece dokunudlsr hissediliyor acı yok. Bende hep onu düşünürdüm ama gercekten hiç korkmayın şuan oturup kalkarken ağrıyor ama dayanılmaz değil çok şükür normal doğumdan hiç korkmayın