Suzandefne kimyasal mı bilmiyorum ama kimyasal gebelik kanda en fazla 48 50 çıkıyor ve adet başlıyor hemen ben öyle geçirdim ben ilk 10 haftalkkenn kalbi durmuştu öyle kürtaj oldum ondan sonra üstte anlattığım kimyasalım oldu bu ay ki için Kadın bana dediki geçen ay ki değerine göre yükselme olabilir 2 gün gecikme ile de anlaşılayabiliupr geç döllenme olmuştur dedi adetim gecikirse 10. Gün gidicem bakalım