Zehraumut Bu şekilde oldu sonra silikleşti 4.30 gibi gidip özelde kan vericem pıhtılaşmam var dua edin olurmu inşallah vardır
Ginger_ Zehraumut idrarı çok damlattın heralde canım çok silik de olsa var inşallah güzel haberlerle dönersin 😇😇😇😇
Rabiamesut01 Zehraumut canımm evet bende hamileliğimi çookk ince çizgiyle öğrenmiştim doktor daha çok yeni olduğu için böyle dedi kan testi ver bence
Zehraumut Rabiamesut01 valla bekleyemem eğer varsa iğneye başlamam gerekiyor yoksa düşme ihtimali var yine
Veraerdogan Zehraumut bence var hemen kan vermen iyi olmus pihılasmadan gebeligin hemen netlesmesi gerekiyormuş sanırım