esmerella37 bademli_puding olmazmı bgun full uyudum. yaa 2 de kalktım yattım 6 da kalktım tekrar is gorucektm goremedim yorgunluktan adet sancım vardı iste ilk uyandıgım da adet olucam dedim olmadımm halaa yok tuvalete oturuyorum kan akıyo gibi ama yok
bademli_puding esmerella37 kan yerine beyaz akıntı oluyodur sende adet sanıyosundur kesin bunların hepsi gebelik belirtisi bence sen yarın bi kaset bide erken gebelik testi al yap için rahat etsin
esmerella37 Dolphin16 benm 15 inde normalde ama bgun sancılarım vardı benm adet gunu agrım olur baskaada olmaz bıgun oldu ama kan gelmedi
poyrazin_annesi28 esmerella37 Hamile olduğumu bilmrden benim de adet belirtilerim vardı canım. İnşallah bebiş vardır Allah gönlüne göre versin 😊
Gul12345 esmerella37 bence sen o gun yumurtlama ola bilirsin daha önceki yorumlarida okumuştum eğer olmazsan negatif çıkarsa o günü hesapla tekrar verirsin test canını sıkma ins hamilesindir 🤗
esmerella37 Gul12345 inşallah ee cnm o gun yumurtlama olduysa adetim 14 gun atıcak ama neden adet olucak gibiyim ha oldum ha olucam
Pekii esmerella37 hamilelikte de olabilir o adet sancıları gibi sancılar inşallah hamilesindir umudunu kaybetme bakalım yarın bir daha test yap istersen 🙏
Pekii esmerella37 inşallah yerleşme kanamasidir canım 🙏 çok dua ediyorum senin için hayırlı sağlıklı evladın olsun diye inşallah vardır ya 🙏🙏🙏
bademli_puding esmerella37 yaa üzülme kuzu her şeyin doğru bir zamanı var bunu unutma geç olsun güç olmasın