esmerella37 benimde bugün olmam gerekiyor ama Şubat ayından dolayı adet döneminde gecikme oluyormuş bekliyorum bende 3 gündür çok aşırı göğüs ağrım var uyuma isteği var birkaç gün ama bekliyorum test yapmaya korkuyorum daha önce bir boş gebelik yaşadım bide pkos hastasıyım ümitlenmek istemiyorum