Fik yani tahlil için devlete gitmenin ben hiçbir zararını görmedim. Eğer tedirginseniz parasını verir özelde yaptırırsınız 😂 ki aynıları devlette sağlık ocaklarında poliklinikte ücretsiz yapılıyor. Ben devlette doğum yapılsın demedim ben kendimde yapmayacağım.