Fik yanlış hatırlamıyorsam 22 haftalıktan önce 2 li test yapıyorlar, onu yaptırmak isterseniz öncesinde gidebilirsiniz. Diğer türlü tahlil yaptırıp gitmek de mantıklı. Ama içinize sinmez bebeğimi çok merak ediyorum iyi mi değil mi emin değilim diyorsanız gidin beklemeyin tabi başlarda hareket etmeyince içeriyi merak ediyoruz 🙈