Duygu61546 ilk gittiğimde doktor yumurtalarımı kontrol etti. kan aldı, kan değerlerim güzel çıktı. sonrasında eşime de test yapıldı. seninle ilgilenirken eğer eşinde bir problem varsa ona da çözüm bulalım diye. eşimde herhangi bir problem çıkmadı. Sonrasında bana klomen diye bir ilaç verdi. Adetimin 5. gününden itibaren 5 gün boyunca kullandım. Akşamları ikişer tane içiyordum. Sonrasında gittiğimde, yumurtalarım yeterli büyüklüğe ulaşmamıştı. Tekrardan 5 gün boyunca iç dedi doktorum. 5 gün boyunca akşamları ikişer defa içtim. Hap bittikten 3 gün sonra doktora gittiğimde yumurtalarımın yeterli büyüklüğe ulaştığını söyledi ovitrelle yumurta çatlatma iğnesi verdi. belirttiği günleri ve saatleri değerlendirdik. iğneyi vurduktan 15 gün sonra kan testi yaptırmamı söyledi. O ay olmadı, tekrardan aynı tedaviyi uygulayalım eğer yine olmazsa hap değil iğneli tedaviye geçeriz dedi. O ayda aynı şekilde yumurtalarım hapları ilk kullanışımda gelişmedi, ikinci kullanışımda iki tane yumurtam gelişmişti birisi 18 mm birisi 21mm’di. Yine ovitrelle çatlatma iğnesi verdi yine belirttiği günleri değerlendirdik. 13. gün test yaptırdığımda kanımda pozitif çıkmıştı.