balbadem1 ben ilk regl olduğumda öğrendim pcos olduğumu. Çünkü 6-7 ay regl olmadım. Erkek tipi kıllanma, kilo, düzensiz regl, sivilce yok yoktu yani. Kadınlık ve erkeklik hormonları olması gerekenden tamamen zıttı idi. 4-5 sene tedavi gördüm. Hala düzensizdi regl. İlaçla adet görüyordum falan. Yaklaşık 1 sene başka sebeplerden ötürü düşük karbonhidrat diyeti yaptım. Protein ve sağlıklı yağ (ceviz, fındık, avokado, tahin vb.) ile beslendim. Beklenmedik zamanda hamile olduğumu öğrendim. Şimdi 34+3 teyiz Allah size de nasip etsin inşallah, aratmasın♥️