Serap05 benim de dün kırmızı lekem geldi gittim bebeğim iyi çok şükür sabah akşam iğne bir de Coraspirin kullanıyorum. Coraspirini bırakmak istemiyorum korkuyorum. Doktor dedi Coraspirin den dolayı olabilir. Kanama alanı falan yok vücut dışarı da kalan pis kanı da atıyo olabilir dedi. İğne vuruldum dün prulaton. Fitil olarak Progestan da kullanıyorum. Ama kahverengi akıntım geldi ondan sonrada leke leke geliyor hala. Yatıyorum sürekli