Biz 7+4 üz. 7. Hafta tam gittiğimde çok az kalp atışını duyduk 24 ünde tekrar çağırdı. Ama beni şaşırtan olay 7. Haftaya kadar kese 1 taneydi ama şuan 2 tane. Sonradan görünen kese biraz daha küçük Boş da olabilir bekleyeceğiz dediler. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu.