GsAnne nrgl60 bende bugun 7+1 oldum cuma gunu kalp atisi icin cagirdi doktor insallah hepimiz duyariz dua ediyorum bol bol ❤️🙏
MAP 7 haftalık hamileyim bugün gittim kalp atışını duyamadık sizce neden 10 gün sonra gel kesin duymamız lazım dedi
AsyaCngz55 MAP gelişim süreci farklılık gösterebiliyor canım birkaç günle haftayı tam da tutturamayabiliriz yani 7 haftalık diyoruz da belki birkaç gün daha küçük gibi. 8. Hafta dolana kadar vakit var kalp dinlemek için
GsAnne MAP dua et cnm icini ferah tut gec döllenme olabilir 7.haftada keseyi yeni goren var 9.haftada duyan var daha vaktin var kanama olmadigi surece bekleyebiliriz sorun yok bende gecen hafta duymadim cuma gunu gitcem tekrar
cancel_ Bende bugün 5 haftalığım sancım bi anda kesildi gün içersinde adet sızısı gibi ağrıyordu ama ağrıtmıyor sizce bi problem olmuş mudur
MAP GsAnne Bende geç döllenme dedi ilk kontrolümde 4 haftalıkken öğrenmiştim ilk muamele keseyi gördük ama şuan acaba boş gebelikmi diye şüpheye düştüm Kalp atışını duymadım İçin Napıcağımı bilemiyorum çok panik halimdeyim
AsyaCngz55 Merve997788 duyduk duyduk bebişimi de gördüm 😂 ay çok mutluyum bekleyen herkese nasip etsin Allah