Nurin34 omuriliğimde sekiz tane platin var amaliyat olduğumda doktorum normal doğum yapamıcaksın dedi yaparsan hayatın için tehlikeli olur demişti ben normal doğum çok istiyordum normal olsa 15 yada 16 sı doğum görünüyodu ama şuanki doktorum da izin vermedi normal bir bedende bile ıkınma ve bastırmayla kuyruk kısmı zarar görebiliyor ve omurilikte sorunlar oluşabiliyor seni tehlikeye atamam dedi oyüzden sezeryana karar verdiler