GokceMom_ anneoluyorm_ 3.trimester 29+1 haftalık olduk kızımla 3 trımester daha zormuş valla ben 1 trımester daha zor dıye dusunuyodum 😃😃ama olsun bebıslerımız için sabredıp dayanıyoruz sag salım saglıklı bı sekılde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
Peruji 33+1 deyizzz. İlk doğumda 42+1 de doğurduğuma göre umarım bu o kadar uzamaz . Çok zor geçiyor😢
Bsragrkan Esved yaptırdım ama hiç memnun kalmadım.. bir kaç bir şey söyledi canım sıkıldııı bugün başka perinatolog gitcem bugün
MuazzezKara_ Kızlar bişey sorabilir miyim yaaa Ultrasonda 12 hafta 4 günlük yazıyor uygulamada 11 hafta 6 günlük neden böyle oluyor nerde yanlış yaptım
Surprizzz2022 MuazzezKara_ hafta önde 2hafta geride olması normal karşılanıyor Dr lar tarafndan o daha çok değişir cnm. Benm oğlumda hiç uygulamadakiyle eşit gtmedi 🤭
Hbetus Aliyeva9094 bende 18 haftalık hamileyim kaç aylık hamile olmuş oluyoruz 5 olarak görünse de 4 diyor herkes
MadameHappy34 Bulbulyuvasi 😜🥲Anam ağlıyor uykular haram,penguen modunda ilerliyorum,kramplar ağrılar;) ek mide bulantıları,doymak bilmeyen mide:) etraf da ki insanların ay şişmişsin ay böyle yürümek için erken muhabbeti :) aklıma gelenler.