Enisinannesi kurma kendini canım ya şöyle düşün bu çocuk buraya girdiği gibi bir şekilde çıkacak normal doğum da ağrı acı sancı olacak sezeryanda da tek fark biri başta ve sonunda bişey kalmıyor, diğeri sonda ve acısı uzun sürüyor hatta izi kalıyor ömür boyu devam ediyor ben kendimi öyle telkinliyorım