Gekon1710 balannesii gelmiyor bunlar gelmiyor 😄 keyifleri yerinde çıkıpta ne yapacaklar sonuçta bizim daha fazla uyuyup dinlenmemizi istiyorlar bence😄😍💕
Tugcezhan Gekon1710 suni sancının masum versiyonu dedi doktorum, suni sancı tavsiye etmiyormuş kimseye. Rahim ağzına fitil gibi bişey yerleştiriyolar doğum sancılarını başlatıyormuş. Devlette yapılıyor mu bilgim yok
Gekon1710 reinamm sancıdan anlayamam diye korkuyorum ama arada bi dürttükçe anlarım gibime grlmrye başladı 😄😄
Gekon1710 MeltemUar çok kızdım onları diyenlere ama doğruladı sağolsun oğluş😂 bemde şuan öyle üç gündür yürüyüş spor temizlik ilişki bile denedim yok gelmeyince gelmiyor. Bizim dinlenmemizi daha çok uyumamızı istiyorlar bence 😄
Enisinannesi Gekon1710 bende öyle 😁korkak korka Perşembe günü kendi ayağına gidip suni Alicam sanırım 😁40+4olduk pasanjn niyeti yok
MeltemUar Enisinannesi beni de perşembe sabah çağırdı suni verecek bende çok korkuyordum hala bi ümit bekliyorum kendi sancımla gidicem diye
Nagihanada Gekon1710 düzenli sancım çıktı ama çatım dar doktor 2 gün suni deneyelim açılmazsa sezaryen alırım dedi karar ver dedi napcam bilmiyorum 😕
Gekon1710 Nagihanada çatın darsa bence direk sezeryan istemelisin kendinide bebeğini de riske atmamalısın
Armgn Nagihanada iki gün suni sancı mı çekeceksin bu doktorlar da kafayı yedi o acıyı çektiriyorlar sonra gelmiyor deyip sezaryene alıyorlar benim doktor da dedi gelmezse suni veririz diye hiç niyetim yok o kadar acı çekicem ya bide gelmezse boşuna çekmiş olacağım
Enisinannesi Gekon1710 amin kuzum inşallah bnm son 1 gün var önünde hiç umudum yok ama inşallah öyle olur hepimizin 🙏😊
Nagihanada Gekon1710 bende öyle düşünüyorum aslında ama açılma ihtimali var heralde valla çok kötü oldum ağladım ya çok kararsızım korkuyorum bide
Gekon1710 Nagihanada ya hakkında hayırlısı olsun ama bence suni deneme direk sezeryan istemelisin hiç kendine boşuna sancı çektirme bnm anlamında darmış oda suniden sonra sezeryan oldu yani boşuna sancı çekme bence
Gekon1710 Enisinannesi hiç öyle deme belki bakarsın bugün geliverir nişan sancı falan 😊 kızlar ishal kusma doğum belirtisi olabilir mi?
YagmurSahin Gekon1710 ben böyle oturup merakla bekliyorum ne olacagını. Artık tek düşüncem sağlıkla gelmesi. 🙏🏻😇
Ilkgozagrimiz Gekon1710 hayir canm bende o ağrilarla haftalarca yasadim ama dogum sancisini inan anliyosun belinden karnina gelen keskin bir agri oluyo nefesini bile etkiliyo senin
Htc_ylmz Tugcezhan ilk defa duydum gidince doktoruma sorayim . insAllah sag salim kucagina alirsin 🙏🏻😍
Ilkgozagrimiz Gekon1710 valla kendi sanciniz varsa bilemem bn suni aldm ve 12 saate yakin sanci cektim