Silaaa_2 Cansuu00 bunu da mutlaka yaparım aynen öyle malzemelerine baktım gerçekten güzel tatlı hemde pratik sağol canım 😊❤
gneak Sütlü irmik gibi bisey benim en kolay yaptıgım. 9 kasık irmik 9 kasık şeker 1 litre süt 1 paket vanilya hepsini kaynaya kadar karıştır. Bardak veya kaselere koy üstüne jöle yapuyorum ya da arasına bisküvi.
Silaaa_2 gneak cok teşekkür ederim not ettim bir köşeye peki jöleyi nasil hazırlıyosunuz veya büskiviyi bölüp küçük parcalar halinde mi koyuyorsunuz onu biraz daha detaylı anlatır mısınız ❤ tatlının ismi var mı 😊🎀
Aysecan0335 gneak en sevdiğim tatlı olur kendileri ve en basit 😊🙊kakaolu bisküvi arasına genelde öyle yiyorum jöleli hiç denemedim görsel olarak hoş olurda tat olatak nasıl sizce
Silaaa_2 Papatyaa_01 çok güzel bir tarifmiş bu bunu da denerim mutlaka bende kaydettim tarifini yazdım bir kenara ❤😊
Silaaa_2 Balbebek012 buna mutlaka bakacağım bu tatlıyı daha önce duymamıştım nasıl yapıldığına bakar yaparım sağol canım 😊❤
Silaaa_2 Acemianne0 peki bu krem şantiye süt döküp ve de çikolata sosunu ısıtıp sütü döküp öyle karıştırarak mi hazırlanıyor yani cilek ve muzu koymak için soğumasını beklemek gerek mi 😊
cokkasmabeabi Silaaa_2 bunu halleyle denemedim ama burçak ya da bebe bisküvisi ile çok güzel oluyor yazın serin serin miss
Silaaa_2 Acemianne0 eğer ismi varsa tarifin internetten bakıp ta yapabilirim merak ettim çok tatli ve kolay bir tarif 😊👍
Acemianne0 Silaaa_2 valla tamamen elimdeki malzemeleri değerlendirip yaptım tarifi var mı bilmiyorum 😊
gneak Silaaa_2 jöleyi ben hazır alıyorum. Yani bunu öğrenciyken yapmayı öğrenmiştim 4-5 sene öncesi o yüzden ismini pek hatırlamıyorum. Kakao’lu bisküviyi cok ince olmayacak sekilde cekiyorum. Ben aslında söyle de yapıyorum görüntüsü cok güzel oluyor. Tart kalpları var biliyorsunuzdur. Ortası bosluk biraz. İrmikli karısımı döküyorum. Buzdolabında sogutuyorum. Kalıptan zaten soguyunca böyle sağa sola esneterek cıkarıyorum. O bos olan kısma da jöle döküyorum. Mesela kivili jöle dökeceksem bosluk kısmına kivileri ince ince diziyorum, üstüne jöleyi döküyordum. Çok güzel oluyor.
_tuuggcce_ Buyurun hanımlar, bizzat devamlı yaptığın tarifim. Hem basit, hem malzemesi az, hemde tadı güzel oluyor. 💁🏻♀️