SiriusA 3 yumurta dilerseniz 2de olabilir, 3 yemek kaşığı şeker ve bir paket vanilya ile köpürene kadar çırpılıyor.
3 yemek kaşığı süt
3 yemek kaşığı sıvı yağ
3 yemek kaşığı irmik eklenip tekrar çırpıyorsunuz irmiğin pütürcükleri gidene kadar.
3 kaşık un ve 1 paket kabartma tozunuda ekleyip çırpıyorsunuz. Orta boy borcama döküp fırında alt üst kızarana kadar 180 derecede pişiriyorsunuz bu kadar. Ben kontrollü pişiriyorum öyle kabar kabar olan bi tarif değil ince olduğu için yanabilir önce üst kızarıyo sonra alt kata koyup altıda kızarınca fırından alıyorum. Çatalla deliyorum ve tatlı hafif soğuyunca
3 su bardağı süt ve 1 su bardağı şekerden bir parmak eksik kadar şekeri karıştırıyorum şeker eriyene kadar tatlıya döküyorum, üzerine istediğiniz sosu yapabilirsiniz krem şanti hindistan cevizi tozu, krem şanti karamel bunlar çok yakışıyor dilerseniz sade şekildede yiyebilirsiniz. Şerbetinin sütlü olması çok güzel tad veriyor zaten tatlıya :) birde nefis yemek tariflerinden göz atın daha detaylı tarifi var orda :)