2609nrgl Kızlar iyi geceler iğnenin yarın 18. Günü kan testi vermeye gidicem dualarınızı bekliyorum 2 yıldır çabalıyorum 4 düşüğüm var inşallah yarın güzel haberler ile gelirim 🤍🥹
eylulmihrasmom 2609nrgl ben de çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 🥰 Rabbim seni incitmeden gönlündekini sana nasip etsin inşallah 🤲🏻
mrvkr53 2609nrgl idrar testi yaptınız mı hiç ? Ben de bugün vurulduğum günü sayarsak 15.gün. Yarın adet günüm. 2 gün önce erken gebelik testi yaptım bişi çıkmadı regl ağrısı gibi ağrım da var o yüzden kan testi vermeye de korkuyorum😢
alitalia Allah hayırlısıyla sağlıklı bir gebelik ve bebek nasip etsin inşallah 🙏🏻 yarın hayırlı haberlerini okumak dileğiyle🌸
eylulmihrasmom 2609nrgl ben dayanamayıp 11.gün test yaptım silik çıkmıştı 😅 belirtim sık lavaboya çıkmak ve sürekli uyku haliydi bir de göğüs şişkinliğim olmuştu
2609nrgl Kızlar kan verdim heycanla sonucumu bekliyorum Allah’ım inşallah vardıırrrr çok sabırsızlanıyorum 🥹🤲🏻❤️
mommyinthefuture 2609nrgl Hayırlı güzel haberler alırsınız inşallah. 🤲🏻Merak ettim ben de sonuç çıkınca etiketleyin beni mutlaka. 🤗
Deryaaa1 2609nrgl belirtiniz var mı? Varsa kaçıncı gün başladı, ben de bir hafta öncesi çatlatma iğnesi oldum heyecanla bekliyorum. Siz iyi dayanmışsınız 17 gün
2609nrgl mommyinthefuture eylulmihrasmom 2oglusannesi Kızlaaaar 68,4 çıktı değerim rüyadayım sanki nasıl değer sizce 🥹🥹🥹🥹
2609nrgl Deryaaa1 sadece kasıklarımda ağrı var aslında 3 gün önce test yaptım ama çok belli belirsiz yok gibi bi çizgi çıktı bakalım inşallah pozitifi görürüm mübarek günlerin hürmetine 🤲🏻❤️
mucizeolsunn Deryaaa1 hangi gün oldun canım ben de geçen hafta salı günü oldum merakla bekliyorum zaman nasıl geçecek bilmiyorum
Deryaaa1 2609nrgl amin canım inşallah, gögüste hassasiyet yok öyleyse sadece kasık di mi? Bazıları göğüs hassasiyetine en çok belirti diyor ondan merak ettim
eylulmihrasmom 2609nrgl herkeste farklı olabilir tabi ama gece 6-7 kere lavaboya kalkınca şüphelendim😅