Pazartesi sabah kontrolüm vardı sancılar nst de çıktı ama şiddetli değil dedi bi gözlem altına alalım dedi bebek hareketleri yavaşlayınca sezeryana almamız gerek dedi o sırada suyum geldi ama açılmamda olmayınca sezeryana alındım ama iyi ki beklememişiz çünkü kordon dolanmış boynuna çok şükür ki iyiyiz şuan