Ayy kızlae benimde 37+5 şu an sanki alttan birsey dusecekmis gibi oluyor bazen rahim baskısından kalkamıyorum 1 haftadid bu durum var bebekte ters hala bu sekilde sanci gelir mi ki yani salıda kontrolüm var kafam cok karisik bir de size sorum şu sürekli akıntım var 3 haftadır yani normal mi bu