Tugcceet Kızlar elektirikli göüs pombası süt sağım için hangi marka model daha iyi phlıps avent var bide lanshoin diye bir marka var kullanan var mı önerdiğimiz benim erken doğum olucak ve riskli bebeğim yoğun bakım kuvezinde kalıcak hergün sütümü sağıp hastaneye götürmem gerekiyormuş ı yüzden iyi bir şey almak istiyorum
havvaana Tugcceet ben de aynı durumda lansinoh tekli almıştım çok memnunum. Ayrıca silikon göğüs pompası da aldım bi göğsümden sağarken diğerine onu takıyorum akan sütleri topluyor çok faydası var onu takmadığım zamanda süt yarı yarıya azalıyor
ozgegundogdu1903 Tugcceet ben tavsiye üzerine lansinoh aldım sağlam ve güzel görünüyor çift başlıklı olanına gerek duymadığım için tek başlıklı aldım
Sahnedekimadam Bütçen varsa avent en iyisi , yalnız bugun kidste bir anne gögüsleri büyük olduğu için sağlamadığını yazmış , seninde büyükse bi araştır ona göre lansinoh alırsın
Semaaaa_55 Mavisim099 elbette görür bende yorumlara bakarak aldım sende bak incele istersen baby plus çiftli elektrikli süt pompası 🌸
Yusra Mavisim099 ben bebeğimde baby plus kullandım çok geç sağım yapıyor iş görüyor belki ama yaklaşık 1saatte iki göğüs sagiyor 3bebegime hamileyim mamajo aldım 15dk sağım yapiyor
Busel Ben lansinoh aldım goguslerim büyük daha kullanmadim ama en iyisi artik o diyorlar nereye danissam.