CmreKsidar ohh içim rahatladı gerçekten normalde de tekmeleri hareketleri kasığımın biraz üst kısmında acaba çocuğum aşağıda mı diye düşünüyorum da yani bu aylarda daha aşağıda olması normaldir bence kaçıncı haftada yukarı çıkıyor bebek bilgilendirir misin?