Kızlar eminim bu soru biraz tuaf gelicektir ama acemiliğime verin , şimdi otururken bebek tekme atıyo afedersiniz popoma kadar hissediyorum yani tekme attığındaki baskıyı vajina ve popoda hissetmem nornal mi 24+4 üz bu arada inşallah anlatabilmişimdir, yatarken attığı tekmede bunu pek hissetmesemde otururken bazen attığı tekme sanki popomdan çıkıyo 😅 normal miiiii yeni oldu bu bi iki gündür