Yaso ben ilk sezeryanmda çok acı çektim. Sezeryan izinden nefret ediyorum. Ölmeden önce bu güzelliği yaşamak istiyorum. Öyşe bi doktor bulduysanız öpün başınıza koyun vala. Ben aylardır araştırıyorum ancak ssvd destekleyen doktor bulabildim. Malum şimdiki doktorlar 20 yaşındakilere bile sezeryan ol diyor. Normal istese bile