Menkse_kya
2.gebeliğim 18 haftayı geçtik. Ayy ben de bir korkuyorum ama doğacak bebişler ilkini tecrübe ettik bebeği kucaşımıza alınca tüm ağrılar geçti❤korkma sen de korksak sa hepsi geçecek bir gün bir bakacaksın bebeğin koynunda🥰 2.doğum daha kolay olur derler inşallah kolay atlatırız