Menkse_kya benimde 2. Doğum olacak. 28. Haftadayız ama bende korkuyoreee 🤯 sadece doktorumun dediği 2. Doğum daha kolay olur bi o beni sakinleştirdi biraz ama o son sancı 🥺 asıl mesele o sanırım. Ama başaracağız kızzzzz öyle de böyle de gelecek yol belli Allah büyüktür bi avazda sağlıkla kurtulalım kavuşalım inşallah 🤲