Mavisim099 benim hep aynı yerdeydi ondan anladım ama normalde çok hareketliler farklı yerde olması çok normal aslında bir de şöyle olmuştu sanırım hıçkırıktı o sebeple üst üste tekrarladı aynı yerde eşime hemen yetiştirdim o da hissetmişti😊 hissettikleriniz aynıysa bebeğinizdir. Ben de erken hissettim çünkü😊