Esrafatih01 yok doktorum onay verdi aama ben korktuğum için cektirmedim. Diş doktorum da ne zaman agirirse gel çekerim dedi antibiyotik yedim ilhtihabini kuruttugu için ağrım yok inşallah da doğuma kadar agirmaz. Çekerken stres oldm biraz belime vurdu agri