betulebrar61 apse, diş ağrısı, enfeksiyon… ölüm gibi bişey. O ağrıyı çok iyi bilirim. 3 kutu antibiyotik kullandım. Enfeksiyon bitince de çektirdim 6 haftalık hamileyken. Bu arada dişçi karanfil, karanfil yağı kullandığım için kızdı bana. Daha çok hassasiyet oluşmuş diş etlerinde daha fazla ağrı çekmişsin dedi. 1 şişe sıcak suya 2 yemek kaşığı karbonat koyup iyice erimesini bekle, soğuyunca gün içinde o suyla çalkala dedi. İnanın oda hem apseye çok iyi geliyor hemde ağrıya.