Nur4400 ayseakn ama bn doktoruma hıc ne yıyıp ne yemıyımdıye bırsey sormadım yasak olan bırsey varmı doktor bey dedım hatır yok bazı konuları üç ay gecıkten sonra ızın verıcem dedı sormak gerekıyormukı yeme ıcmeyı
ayseakn Nur4400 Ben sormadan anlattı az çok bildiğimiz şeyler zaten abur cubur asitli içecek yasak karbonhidratı azalt yeşilliği bol yıka kahve günde 1 tane çay fazlaya kaçmadan iç su bol iç hergun 1 yumurta 🤧 süt peynir yogurt bol tüket filan 😂
2_bebeanasi5 Ben kızıma hamileyken günde 2 tane içerdim çok canım isterdi bu 2. Gebeliğimde tiksindim maden suyundan
sema_nur68 ayseakn markasına dikkat edin bence. Sodyum oranı düşük olacaktı yanılmıyorsam. Diyetisyenim diğerleri ödem yapabilir dedi. Kızılay’ın Erzincan olanı, kınık, Damla, Özkaynak gibi
ayseakn sema_nur68 valla eşim ne alırsa onu içiyorum ama dikkat ederim onlardan aldırırım artık teşekkürler
Meyvebicagi Vallahi 38+4 oldum hergün 1 garanti ama 2 içtiğim zamanlarda çok oldu ne doktora sordum ne de çok şükür bir sıkıntı çıktı şimdiye kadar. 9 aydır en yaman yoldaşım 😅 küçük sırdaşım, dostum onu benden ayıramazlar artık.
GokceMom_ ayseakn fazlası zarar deıldır tabi ama yıne haftanız erken daha doktorunuza danışın isterseniz ben 29 haftalık hamileyim doktoruma sorarak mıde yanmamı kesmedıgınde 2 tane içebılıyorum doktorumun onayıyla cunku benı rahatlatan tek şey maden suyu oluyor şurup falan fayda etmedi bana. 🙂
ayseakn GokceMom_ evet haftan çok erken o yüzden tedirgin oldum bende zaten mutlaka sorucam kontrolde bende