Busrayilmaz18 folik asit eksilipiysi o galiba . Yanlış aklımda kalmadıysa amaa benim tanıdık aynı sizin gini oda iğneyle doğurdu .
Benimde faktör 2 sıkıntılı bende ipne kullanıyorum
Zaten doktorlar için önemli olan faktör 2/// faktör 5 onemliiiii
Digerleriii için ipne olmasada olur derler amaaa ipne verirler