ZmrtDilaa 2 hafta önce hala aşağıdaydı 20 hafta suan
Carsmaba perinatoloji dr randevum var bakalım Amin çıkmıştır
Ama dr bana dediki bı olacak bisey 20 haftadan sonea biz dr lat yukarı çıkmasını bekleriz demişti
Hiçççç çıkmaz ise doğuma kadar otomatikman sezeryan dedi bana