Sibellaa aynen canım kesinlikle ben cesaret edemedim amniyosenteze..benim dr illa amniyosentez diyor,,diğer kanla yapılan DNA testinde yüzde 2lik bişey diyemiyoruz diyebilirlermiş bide izmirde birileri Dna yaptırmış temiz çıkmış sonucu ama doğduğunda sıkıntılıymış bebek..bana tek çare amniyosentez diyor anlamadım neden onda ısrar ediyor..bende ona cesaret edemiyorum üzülüyorumda çok streste yapıyorum işte bilmiyorum kararsızım