Kerem2014 amniyosentezde de her 400 gebelikten 1 i risk altında. Yani bebeği kaybetme ihtimali söz konusu oluyormuş. Hele ki işlemi gerçekten çok çok profesyonel bir doçent veya profesör uygulamazsa. İkili normalmiş, üçlü neredeyse normal, detaylı normalmiş. neden kendinize ve bebeğinize acı çektirip daha büyük bir risk altına giresiniz ki? Gönlünüzü ferah tutun. İkinci doktor da "beş ay bu düşünceyle kalma diye" yalnızca tavsiye etmiş ki bence kabul edilebilir bir yanı yok, hiçbir bilimsel dayanağı yokken kendi görüşü de aksi yöndeyken nedir bu kobay mıyız acaba biz hamileler bu nasıl bir bakış açısı? Elbette ki bu konuyu kesin olarak öğrenip öyle bir durumda gebeliği kesin olarak sonlandırmak konusunda kararlıysanız, bir tane daha doktordan görüş aldıktan sonra kararınızı verin bence. Çünkü doktorların basit konularda bile farklı görüşlerde olduğunu görüyoruz. En iyisini siz hissedersiniz, ben Emin'im k her şey normaldir içinizi ferah tutun ve kalbinize sorun ☺️