Bellabells bende aynı sizin gibi gebelikten önce kaç defa gece yarısı hastaneye kalp İçin gittim kardiyolojiye de gittim bişey çıkmadı bende 23 haftalık gebeyim suan çarpıntım devam ediyor dediğiniz gibi artık takmıyorum taksak daha kötü olacak aslında nabzınıza bakın bir belki o yüksek atıyır geçen hafta kardiyoloji ye gittim dedi nabzın yüksek diye çarpıntın oluyo