Pamuk bende 4gun sonra giriyorum 2.bolume hadi hayırlısı 😁 ilk aylarda mide bulantısı yanma felan yorgunluk olmustu smdi iyi gbiyim insallah bundan sonra böyle gder, insanlar da resmen kilo almanı davul gbi şişmeni istiyorlar nazar edecekler diye korkuyorum tek sevmediğim boş sorular ozellikle bebek napiyo sorusu 😐