Pamuk Bol kanamalı,ağrılı,sancılı ağlamalı gülmeli gebelik şekerli bir evreden çıkıp yepyeni evreye gelmiş bulunmaktayım😅 Kızlar beni neler bekliyor nasıl gidiyor 2 trimester?
Dilsay Pamuk Ben 2. trimesterin sonlarindayim🥹Bel kalca kuyruk bas agrisi olmasa sorun olmuyo🥹Birdeee gobusum aniden cikti rahat uyuyamiyorum artik🥹🥹
Benas Pamuk benm zor geçiyor 20+5 şuan midem çok çok kötü yanınca ciğerime kadar ağrıyor iştahım yok hiç bişi yiyemiyorum tsh yüksek bende umarım sizin güzel geçer
Aysegulinanc Pamuk 2. Tramester denildiği gibi balayı gibi geçti benim çok rahattı şimdi cuma 3. Tramestere geçiyorum bakalım neler bekleyecek 🤗
tazecikannee Pamuk en rahat dönemleriydi taki 3 trimester görünceye kadar bana göre balayı dönemi 2 trimester değişiyor herkeste
Dilsay Pamuk Ama herkesin bu kadar agrilari olmuyor kii.Benim 8.haftamdan beri var bu doneme ait degil 🥹
Pamuk tazecikannee aslında işin şakası yeterki evlatlarımız hayırlı sağlıklı olsunda her ağrı sızı çekilir
Nur001 Balayını 1. Trimesterda yaşayan bana 2. Trimester şoku😂kuruştuk sökümü ağrısı karın ağrıları yeni başlayan kusmalar 😂
bnc 1.trimesterdayim mide bulantısı ve uykudan dolayı tadimtuzum kalmadı :/ lütfen 2.nin güzel geçeceğini söyleyin
Sumyduman 14+4 2. Trimestırdayım ama hala bulantı halsizlik devam ediyor. Hazımsızlık da aynı şekilde bir kısır döngüdür gidiyor. Çok yoruldum bilmiyorum ne zaman bitecek ya da bitecek mi :( kızımda 4. Aydan sonra çok güzeldi doğuma kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bunda da acılı son günlerimdir 🤲
meliiisoz Ben 1. Trimesterin gözünü seviyiim.2. de karın ağrısı,hazımsızlık,yer yer vajina ağrısı,bel ağrısı,gaz sancıları hepsini yaşadım böbreklerim bile ağrıdı🥺