Kadtol benim kesemde geç oluştu hamileliğimi öğrendiğim gibi doktora gittim ve doktor ultrosonda baktığında kese yok ama doluluk var 2 hafta sonra bakalım dedi. 2 hafta sonra gittiğimde kese vardı ama ben içinde bebek görememiştim. Doktor da 2-3 dk boyunca konuşmayınca kesin bi sorun var dedim. Ekranda kalp ritmini gördüm sonra doktor cihazın sesini biraz açtı ve dinledik. Yine de emin olmak için radyoloji uzmanına yönlendirdi bizi radyoloji uzmanıda bana kese var ama bebek yok boş gebelik dedi. Kendi doktoruma çıkıp söyledim doktorum sen canını sıkma ben az da olsa kalp atışı aldım 2 hafta sonra gel geç döllenme olmuş olabilir dedi 2 hafta sonra gittiğimde yani 7 hafta 5 günlükken hem bebeğimi gördüm hem kalp atışını duydum çok şükür 12den sonra da 9 haftalık olucaz 😊 o yüzden canını sıkma içini ferah tut