kardeleng blackberry118 nefesi doğru ayarlayamamak ve sakin kalamamak sonucu çok fazla yırtığı olmuş olabilir arkadaşlarınızın.
blackberry118 kardeleng Nefes cok önemli degil mi. Nefes problemim var yani nefes darlığı yasiyorum karnim buyudugunden beri ama sakin kalicam inşallah.
Betul3425 Melhaercan önce sağlıklı olsunlar tabiki ama kiloluda normal doğurup hemen ayaklanılabiliyo. Ben bunu belirtmek istedim. Bazıları ilk doğumu olucak arkadaşları ciddi anlamda tedirgin edip üzüyo korkutuyo maalesef 😕
kardeleng blackberry118 bebek büyüyüp doğum kanalına yöneldiğinde diyaframınız rahatlayacak ve o nefes darlığınız bitecek inşallah.Ben de şu an nefes alıyorum ama yetmiyor gibi çünkü sağ olsun minnoşlarımız tüm organlarımızı sıkıştırmış durumdalar.
blackberry118 reinamm Sezeryan hep daha korkunc geliyor gözüme. Hayırlısi bakalim saglikla kavusayim da bebegime.
Elif25 Ben fransada yaşıyorum. Belimdeki platin nedeniyle illa sezeryan istememe ragmen açılmam çok oldugu için normal dogum yaptım. Dikişimde vardı. İyikide normal olmuş diyorum şimdi.
Kubrarecep Ben oğlumu normal doğurdum iyiki normal Doğum yapmışım yalvarmıştım doktora yapamıcam alın sezaryenle diye ama iyiki almadı hemen ayapğa kalktım ve sadece 3 dikişim vardı şimdi yine hamileyim ve inşallah yine normal olur herşeyi akışına bırakmak lazım vücudumuz bizim için en iyisini bilir elbette bir terslik olursa doktorlar alıyor zaten ne seni ne bebeğini tehlikeye atmaz hiç bir doktor
Mirvee @blackberry118 normal doğum yaptım cok fazla dıkısım vardı ama en fazla 1 hafta zorlandım 10 gun sonra cıldıyeye hastaneye gıttım baska sebebden dolağı doktor 10 gun once doğum yaptım dedım normal dımı dedı evet dedim yoksa böyle gelemezdın dedi :)
Mavil GokceGenc canım bende öyleydim ama o anın içine girince korku kalmıyo sadece bian önce doğsun diyosun Allah kolaylığını veriyo o an
GokceGenc Mavil inşalalh amin cnm senin ne gzl geçmiş gitmiş bebişinizle birlikte saglıklı omurleriniz olsun cnm allah uzun omurler versin..