Benim de bugün bat. Ama test yapmadım. 3 gün önce yapmıştım ama bir şey çıkmadı. Bu ay çatlatma iğnesi oldum ilk kez belki vücudum etkilenmiştir o yüzden olmamışımdır diye düşünüyorum. Normalde adetim asla gecikmez ama ona yoruyorum. Belki akşama kadar olurum.