Fatimanur Amin ben 10 senelik evliyim 2 bucuk sene korunmadım ama bebek nasip olmadı sonra hamile kaldığımı öğrendim oğlum oldu şuan yedi yaşına girecek ve o doğduğundan buyanada korunmadım nasılsa hemen hamile kalamıyorum diye her ay bir umut bir bekleyiş içindeyiz bakalım nezaman nasip olacak