Onrmnk yine yok derse başka doktorada görün. Bana 6. Haftada boş gebelik olabilir dedi. 7. Hafta sonu yine gittim. Evet kese hala küçük ve bebek yok kürtaj dedi. Ben zaten 6. Haftada o yok dediğinde başka doktora gitmiştim. Bebeğini görüyorum. Al sana kalp atışları dedi diğer gittiğim dr.. Şuan 17. Haftamdayım. Kürtaj yapacaktı o gün. Ne diyecek diye gittim. Ben başka doktorda gördüm diye söyleyince aaaa diyip şaşırdı. Ben her yere şikayet ettim zaten kendisini.