Onrmnk Kızlar 6+2 de kesede bebek gözükmedi doktorum boş gebelik olabilir emin olmak için 1 hafta bekleyelim hala yoksa kürtaj dedi bu haftalarda bebek görünmeyip sonra görünen oldu mu acaba geçen ay da kimyasal gebelik geçirmiştim psikolojik olarak yıprandık.
bubuiledudu Onrmnk 6.haftada erken zaten daha buna karar vermesi için bekleyin bir hafta sonra bebeği görebilirsiniz kalp atışı için de 8. Haftaya kadar beklenir
sumeyyeee_ Onrmnk vajinal ultrason yapsaydı görebilirdi aslında boş ya da dış gebelik durumu var mı diye neden direkt 1 hafta sonra kürtaj demiş onu da anlayamadım doğrusu😕 vajinal ultrasonda her şey görünürdü çünkü.
Onrmnk sumeyyeee_ açıkcası geç döllenme olduğunu düşünmüyorum çünkü zamanından net eminim 🙄 yani kesenin içi boş,boş gebelik olduğunu düşünüyorum dedi.
arirangg Onrmnk Belki de yolk kesesi yoktu diye dedi tabii o zaman olabilir ama beklemekte de fayda var. İnşallah bebeğin de görünür
Sahnedekimadam Bebek kesede 6,7,8 haftalarda görünür, bu normaldir.Biz 7.haftada görmüştük kese var da sadece bebiş yoksa 8.haftaya kadar beklenir.Son regl tarihiniz nedir ?
Onrmnk Sahnedekimadam 5. Haftada kese net bir şekilde gözükmüştü 10 gün sonra tekrar gel dedi gittiğimizde kesenin içinde hiçbirşey yoktu. Son regl tarihim 22 ocak.
Sedaalkoc Onrmnk benim de gözükmedi ama doktorum bana hiç bu tarz bi yorum yapmadı, aksine daha erken zamanımız var gözükmesi için dedi. Bir hafta sonra gözüktü. İçini ferah tut bence bir sıkıntı olmayacak☺️
AsyaCngz55 Onrmnk o bir hafta sonra çağırdı diye uymak zorunda değilsin canım aklında şüphe varsa 1 hafta daha bekle. Ben 5+4 te keseyi gördüm haftaya geleyim mi bebek için dediğimde doktorum 7. Haftanda gel daha iyi hem bi kalp atışı dinleriz hem bebeği görürüz her hafta hastaneye gelmek de iyi değil dedi. Bekliyoruz. Sende geciktir bence.
Onrmnk AsyaCngz55 5. Haftada keseyi gördük 10 gün sonra tekrar gel dedi gittiğimizde kese boş dedi 2 gün sonra 7+2 oluyoruz tekrar gideceğim hala birşey yoksa kürtaj olacağım büyük ihtimal
Sahnedekimadam Onrmnk Dediğim gibi 8.haftaya kadar bebiş görünebilir , benimki de kese boş ama dolacak merak etme demişti beklemenizi tavsiye ederim..
Patito__ Onrmnk cnm kese boyu 20-25 mm olana kadr bos gebelik kesinlesmiyor ama yolk kesesi yok ise buyuk ihtimal bosbolablr veya sonra oluşabilir yani beklemek lazim zaten sagliksizsa elbet birgun ya kanama ya da bir aksilikle karşılaşılacak
Onrmnk Patito__ Açıkcası o şokla kese boyutunu vs sormak hiç aklıma gelmedi bakalım salı günü gittiğimde az çok belli olur diye düşünüyorum
Baby-1 Onrmnk benım 6+4 de kesede bebek gorunmedı doktor ıstersen alttan bakabılırım bazen gorunmuyor demıstı.tamam dedım alttan bakınca gorundu.8 e kadar bekleyın bence bır haftadan bısey olmaz gorunmeyebılır daha kucuk oldugu ıcın