Likayolcusu zeyzey_06 benimde salı ikizlerimi görmeye gidicem inşallah üç boyutlu resim verirler devlette yaptıracağım ben 🥰
busetekerr zeyzey_06 Benimde Çarşamba günü var detaylı ultrasonum 22+5 de olucak inşallah sabırsızlıkla bekliyorum oğluşumu görmeyi 😍❤️🙏🏻
Bendenizanne Likayolcusu şöyle oldu yüzünü gördüm ama renkli olmadığından pek birşey anlamadım zaten 😅 organlarını daha uzun süre inceledi zaten en önemlisi oydu
Bendenizanne Likayolcusu çok sıkıcı değildi bende çeksem izin verirdi diye düşünüyorum ama telefonumu eşime bırakmıştım 🥺 sizede izin verirler büyük ihtimal konuşarak bak bu elleri bu şuyu bu buyu falan diye hem konuşup hem inceledik
91mer zeyzey_06 tatlı ye söyle 1 sat önce filan bana dr 10 dakak önce Yemen yada suan Yemen fayda etmez demişti 1 saat yada yarım sat önce yemeliydin dedi :) Ama göstermeyen göstermiyor ya 🤣
zeyzey_06 91mer doktorum oğlun pas vermeyi seven biri değil dedi hep sırtı dönük pozisyonu üreme organı zor gördük😀1 saat öncesinde yiyeyim bari 😊
busetekerr zeyzey_06 Ne güzel ya Sağ salim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻Sizin bebişin cinsiyeti ne ❤️