20+3 Temmuz 31 insallah nasipse.
Kiyafet henüz hiç almadım. Ama yeni dogdugunda giyebilecegi zibinları var. 0-3/3-6/6-9 olarak. Suanlik sadece biberondur,emzik,vucut silme pamugu,stok islak mendil ve bebek bezi aldik 🤷🏻♀️
Biz aksaraydayiz,her yil temmuz,agustos ve eylul aylari sicak oluyor,eylul aksamlari hafif serin olsa da malesef evler sicak. O yuzden ben daha cok muslin kiyafetlerden almayi dusunuyorum. Hastane cıkışını bi muslin bir de penye takim olarak iki set almayi dusunuyorum(hemsiremiz hangisini uygun gorurse)giydirirler artik.
Onun haricinde müslin olarak 2-3 tulum,sonrasinda pamuklu penye tulum ve takimlarla devam etmeyi dusunuyorum insallah nasipse…