Mavisim099
Evet canım onlar hariç söylemiştim ben zaten 😊 içine alttan çıtçıtlı body aldım zaten onlar sıfır kol 😊 üzerine giyeceği şeyler ince pamuklu ama uzun kollu. Etrafımdaki herkes aynısını diyor bilemiyorum sıcaklık istermiş yenidoğan karnimizdaki ısıyı ararmis ilk zamanlar en azından 1 ay o ısıda olması gerekir dedi yenidoğan hemşiresi bi arkadaşım. Benimde hiç tecrübem yok ama büyüklerde öyle dedi 😊 zaten Bursa da yaşıyoruz serin oluyor artık buralar öğlenleri 1-2 saat yaz gibi sabah akşam baya serin oluyor 😊