İkiz gebeyim 22.haftamda acil serklaj attı doktorum sürekli yatiyorum erken doğum riskim olabilir bu yüzden kızlarım kilo alsın diye besleniyorum ben kendim 5 kg aldım şuan her sabah haşlanmış yumurta yiyorum ekmek yemiyorum pek yesem de bir ince dilim öğlen 1 büyük bardak süt (hazır değil) muz ceviz badem kaju çiğ olanlanlardan cici bebe kaşar peynir yiyorum rutinim bu şekilde her hafta balık yemeye özen gösteriyorum kizarmadan fırında onun haricinde köfte et yemeye çalışıyorum protein yemedigim zaman da baklagillerden karşılıyorum 24 haftalıkken biri 700 gramdı biri 650 gram ikizlerin arasinda illaki biraz fark oluyor bakalım salı günü kontrolüm var şeker yükleme de yapılacak doktorum çok beğendi bu ayın sonunda 1 kilo olurlar dedi önemli olan 28.haftayi geçmemiz ondan sonra risk azalıyor inşallah hepimize hayırlı doğumlar 🤲💐