Papatyam28 Meraba hanımlar 24+4üz bugun bebekler kaçıncı haftada annenin yediklerinden kilo almaya başlar ve ozellikle neler kilo aldırır 🥰sizin bebişler kaç gr şuan
Gizzgzz Papatyam28 doktorum 27 den sonra dikkat et yemezsen kilo almaz demişti kaldı ki 300 gram zayıf çıktı çocuk o yğzden şimdi baya baya yemeye çalışıyorum
Summerwine Papatyam28 kaşar ve yağli peynirler kesinlikle aliriyor yani ben 2 haftada abartmistim neredeyse her gün yağlı peynir ve kaşar yemiştim normalde hep süzme yerdim o 2 haftada maşallah hemen kilo almisti doktor bile şaşırıp açlık tokluk şekeri istedi
esiaks Papatyam28 Her gün ceviz, bir bardak süt, bir kase yoğurt, pekmez, beyaz peynir, kaşar peyniri, muz. Akşamları tavuk et köfte gibi proteinler tüket. Bebek hemen farkedecek :)
Gizzgzz Melisaka seninki çok iyi benimki 27 de 800 çıktı doktor kızdı valla 27 de 1 kiloyu geçmesi gerekiyordu dedi
35-altinkalp Düzenli muz kefir kuruyemiş kaşar ve protein ağırlıklı beslen canım. Ben 37 haftalıkken bebiş 2 hafta önden gidiyordu doktorum diyet verdi 🙈 bakalım yarın kontrol var 3450 olan kilosu nasıl oldu merak ediyorum
incitanesi__ Papatyam28 ama bebeğin kilosu normal ki zayıf değil , bende dün gittim 23+4 tü 710 gram dedi ve gayet normal dedi
35-altinkalp Papatyam28 eğer bebiş hala kiloluysa doktorum sezaryen diyebilir ben normal istiyorum ama hayırlısı neyse o olsun ikimiz içinde 🤲🏻
Papatyam28 35-altinkalp eskisi gibi degil artık galiba kiminle konuşsam doktor sezeryana aldı diyorlar aslında baksan 4kilodan fazla olan bebekler doguyor normal olarak ama simdi ugraşmakmı istemiyorlar ne direk sezeryan
35-altinkalp Papatyam28 evet öyle maalesef ama insan bebeğinide kendinide riske atmak istemiyor ☺️ sağlıkla kavuşalım inşallah
Summerwine Papatyam28 doğmasına doğar ama risk çok fazlalasiyor.Benim doktorumda 4 ü geçerse sezeryana alırım dedi.Eskiden büyükler 4 kg üstü doğurmuş ama şu an rahimleri,vajinalari ne halde bilmiyoruz
Papatyam28 incitanesi__ şuan normal ama son aylarda kilo alımı yavaşlıyor benim çocuklarda 2dogum yaptım ikiside aynıydı buda oyle olur diye şimdiden önlemimi alıyım dedim