yenibirannis Kizlar günaydın 💮 2 hafta sonra 12 haftalik olucaz cinsiyetini ogrenme şansım nedir yada % kaçtır? Siz kaçıncı haftada öğrenip emin oldunuz💟
Bet1 yenibirannis 11 haftalık öğrendim oğlumu, şimdi ikinci 22 haftalık daha kesin değil salı günü detaylı da belli olacak 😂💜
Nurse2018 yenibirannis ilk bebeğimi 12 haftalıkken öğrenmiştim bende 10 haftalığım şuan bakalım nasip kısmet bir sonraki kontrolümüzde öğreniriz diye düşünüyorum 🤔
Gebeysek1 yenibirannis erkekse erken öğreniliyormuş. Benim bebek erkek, ben başka bir doktora daha sordum o da erkek olduğunu söyledi kontrolde. Arkadaşımınki kız 16. Haftada zor gösterdi kendini. Baya bakmışlar görmek için
Bet1 yenibirannis pozisyonla da alakalı olabiliyor canım bunda da 18. Haftada erkek gibi ama çok emin değilim kordon da olabilir dedi detaylı da kesin konuşuruz dedi salı günü belli olacak
HellButterfly yenibirannis kız dedi doktor 16. Hafta randevumuzda kesinleştircek ancak görenler de kız diyor göbeğim yaygın büyümüş öyle diyorlar 😂 bakalım nasip
Mediha99 yenibirannis 12 haftalık olduk doktor %80 erkek dedi 14 haftalığız şuan 2 hafta sonra kontrole gideceğiz
rumeeysaa yenibirannis ben 11.haftada öğrendim ama erkek bebek hemen gösterdı bızımkı😂Doktorunuz tahmınde bulunur bence
yenibirannis rumeeysaa vlla etrafımdaki herkes keseyi cocugu ve beni gördükçe oğlun olcak diyolar daha bı kızin oluck diyeni duymadım cinsiyeti önemli değil saglkla gelsin de erkek çocuk erken gosterr kendini diyolar bakalm 🙏🥰
LadenDeniz Ben genetik testi yaptırdığım için direk sonucum geldi ama 12 haftada doktora gittiğimdede pipisini direk gösdermişti Oğlum şimdi 15 haftadayız